• time : 00:00
  • Date : Wed Feb 05, 2020
  • item visited : 1930
  • news code : 2434
سرپرست شهرداری محمدیه
جشنهای دهه مبارك فجر باشكوه خاصی در محمدیه و مهرگان برگزار می شود

سرپرست شهرداری محمدیه گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب جشن های دهه مبارک فجر باشکوه خاصی در شهرهای محمدیه و ناحیه شهری مهرگان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی ، ستاد دهه مبارک فجر روز پنجشنبه با حضور سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نیروی انتظامی محمدیه و مهرگان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و اعضای ستاد دهه فجر محمدیه مهرگان در سالن همایش شهرداری محمدیه برگزار شد.

داوود اولادی سرپرست شهرداری محمدیه در این جلسه از آمادگی شهرداری محمدیه در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: جشن‌های انقلاب با حضور مردم امسال هم باشکوه برگزار خواهد شد

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر در زمینه پرداخت عوارض تخفیف ویژه خواهیم داد تا کام مردم در این ایام شیرین شود.

اولادی گفت: فضاسازی شهری، نصب بیلبرد و بنر با شعارهای انقلابی و بیان دستاوردهای انقلاب انجام می‌شود و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته نیز تدارک دیده شده است

سرپرست شهرداری محمدیه بیان کرد: با افتتاح طرح‌های عمرانی در ایام دهه مبارک فجر زمینه جلب رضایت مندی مردم فراهم خواهد شد و در این ایام با تلاش اعضای شورا و کارکنان شهرداری پارک محله کوی کارمندان در منطقه 5 محمدیه نیز افتتاح خواهد ‌شد.

فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز از حمایت ویژه شورای اسلامی در اجرای برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان خبر داد و گفت: همه باید احساس مسئولیت کرده و با نگاه انقلابی و عدالت محوری به فکر حل مشکلات و نیازهای مردم باشیم و جشن‌های انقلاب را به خوبی برگزار کنیم.

فرهادی اظهار داشت: در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همه وظیفه داریم احساس مسئولیت کنیم و حافظ خون شهدا باشیم و نگذاریم دستاوردهای انقلاب به فراموشی سپرده شود

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با کار و تلاش بیشتر و روحیه انقلابی خدمات رسانی به شهروندان را بیشتر کنیم زیرا امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید با خدمت مطلوب به اعتماد سازی مردم کمک کنیم و با همدلی و تلاش شبانه روزی به فکر توسعه و عمران شهری باشیم.

سرگرد چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی و دبیر ستاد برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهر محمدیه هم گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی و بی اعتمادسازی مردم به خدمات ارائه شده باید مراقب باشیم و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

وی بیان کرد: با اجرای برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی و انقلابی که در شأن مردم باشد باید جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب را بخوبی برگزار کنیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) محمدیه یادآور شد: دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی در شهر محمدیه لازم است با فضاسازی مناسب و انعکاس خدمات ارائه شده به صورت خودجوش جشن‌های مردمی را در ادارات برگزار کنند و خدمت رسانی در این ایام را نیز بیشتر کنند.

دبیر ستاد دهه مبارک فجر شهر محمدیه اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر محمدیه، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای محمدیه و شهدای گمنام ناحیه شهری مهرگان، دیدار با خانواده‌های شهدا و نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر در این شهر است.

امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این جلسه با اعلام حمایت شورای اسلامی از اجرای برنامه‌های جشن انقلاب تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی با پیش بینی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تلاش خواهند کرد تا جشن‌های انقلاب با شکوه برگزار شود.

منفرد یادآور شد: امسال برنامه‌های خوبی توسط روابط عمومی و واحد فرهنگی ورزشی شهرداری محمدیه در ایام الله دهه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی پیش بینی کرده و میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان نیز به نام شهید سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌شود.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0