• time : 00:00
  • Date : Mon Mar 01, 2021
  • item visited : 2256
  • news code : 2493
شهردار محمدیه:
بودجه ۱۴۰۰ شهرداری سند افتخار شورای اسلامی شهر است
با افتخار می گوییم که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سند افتخار اعضای شورای اسلامی دوره پنجم است و بدون شک روزهای بسیار خوبی پیش روی مردم صبور و نجیب محمدیه و بالاخص ناحیه شهری مهرگان خواهد بود

روز شنبه ۹ اسفند با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، اعضای شورای اسلامی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ، معاونت عمرانی و مدیران شهرداری بودجه ۱۸۵ میلیاردی شهرداری توسط مهندس رحیم لو به شورای اسلامی شهر محمدیه تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی،شهردار محمدیه در ابتدا ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) عنوان کرد:
 
با افتخار می گوییم که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سند افتخار اعضای شورای اسلامی دوره پنجم است و بدون شک روزهای بسیار خوبی پیش روی مردم صبور و نجیب محمدیه و بالاخص ناحیه شهری مهرگان خواهد بود و امیدواریم سال ۱۴۰۰ بهترین سال 
 شهروندان باشد.

شهردار محمدیه عنوان داشت: 
با توجه به اینکه در ناحیه شهری مهرگان هیچ گونه زیرساختی وجود ندارد،اعضای شورای شهر و شهرداری در جلسات متعددی که با معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی داشتند ، موفق شدند در ابتدا ۵۰  میلیارد تومان بودجه در حوزه راه و شهرسازی را افزایش بدهند و در نهایت با رایزنی های دیگر ۱۰۰  میلیارد تومان که در نوع خودش در کشور بی سابقه بوده به بودجه سال آینده اضافه شد و در مجموع ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه نهایی شهرداری محمدیه در نظر گرفته شد.

وی گفت:
 در خصوص پارکینگ ناحیه شهری مهرگان مقرر گردید با عنایت فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز زمینی به مساحت یک هکتار جهت احداث این پارکینگ در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا یکی از مشکلات بزرگ مردم این ناحیه رفع شود.

شهردار محمدیه اظهار کرد:
 شهرداری های کل کشور بر مبنای تورم سالانه تعرفه های عوارض خود را حدود ۲۰  تا ۲۵ درصد افزایش می دهند و بر همین مبنا بودجه خود را هم نهایتا ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش می دهند.

مهندس رحیم لو افزود:
همان طور که همگان استحضار دارند محمدیه دومین شهر استان قزوین هم به لحاظ بودجه و اعتبار و هم به لحاظ جمعیت و وسعت جغرافیایی و هم به لحاظ قرارگیری در مسیر اتوبان و مسائل امنیتی و پدافند غیرعامل، در جهت اجرای توسعه متوازن است که باید در صدد افزایش بودجه و اعتبارات باشیم.
وی گفت : 
سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمدیه بعد از شهرداری قزوین بزرگترین و توسعه یافته ترین سازمان حمل و نقل استان است.

ایشان عنوان داشت: 
شهرداری محمدیه با ۱۵۰ نفر نیرو و با جمعیت شهری ۱۱۰ هزار نفر جزو شهرداری چابک در استان است که با نیروی انسانی اندک بیشترین کارآیی را در سطح استان داشته است.

شهردار محمدیه در ادامه عنوان نمود:
امیدواریم با انجام امورات عمرانی ،فرهنگی و مذهبی بتوانیم خدمت گذار مردم ولایت مدار و شهید پرور
 محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باشیم.

مهندس رحیم لو در پایان از تمامی مدیران و مسئولین ارشد استانی ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل زحمتکش شهرداری و سازمان های وابسته تقدیر و تشکر نمود.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0