• time : 09:16
  • Date : Tue Oct 01, 2024
  • item visited : 56
  • news code : 2572
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:
خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان صاحبان اصلی انقلاب هستند

به گزارش واحد خبر روابط عمومی ، علی حبیبی ویه ای در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان که به مناسبت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه ۲ مهر در تالار مشاهیر شهرداری برگزار گردید گفت:

بی‌ شک خلق حماسه جاوید ملت شریف ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر با رژیم بعث عراق برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که تا همیشه بر تارک ملت ایران خوش خواهد درخشید.

علی حبیبی ویه ای افزود:

 نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خلق این حماسه جاوید بی‌نظیر است و همه مردم و مسئولان کمر همت بسته اند تا فرهنگ ایثار و شهادت را همه دوران‌ها به ویژه در هفته گرامی‌ داشت هفته دفاع مقدس معنا و اجرا نمایند.

وی افزود:

آزادگان و ایثارگران سرافراز میهن اسلامی ایران به عنوان مقتدرترین و صاحبان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و لحظه لحظه زندگی این عزیزان باید به عنوان الگو‌ و سرمشق باشد.

رییس شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد:

شما در طول دوران اسارت در زندان های بعث عراق به عنوان پرچمداران این مملکت و این نظام باعث سرافرازی مملکت بودید و ما افتخار خدمت گذاری را در شهر محمدیه به شما عزیزان داریم.

وی گفت:

شما بزرگواران در تمامی مراحل پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی نقش اساسی داشته اید و درس گرفتن از لحظه لحظه زندگی شما باید سرمشق و الگوی مسئولین و مدیران کشور باشد .

رییس شورای اسلامی شهر عنوان کرد:

شما عزیزان ابهت و‌ عظمت ایران اسلامی را در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس به رخ ابر قدرتهای غرب و شرق نشان دادید.

وی در پایان اظهار داشت:

خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان لحظه ای از عقاید خود عقب نشینی نکردند و می توان گفت شما آزادگان و ایثارگران  آزاده عشق و ایثارید

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0